~EunHae World Fanclup ~

◆ A day Without your LOVE is A day Without LIFE ◆

~EunHae World Fanclup ~

◆ A day Without your LOVE is A day Without LIFE ◆

بشتابید ک بازم ماهی اینستاشو آپ نمودهههه TT TT


ترجمه کپشن : 

 بعد از تموم شدن مراسم دعا کریسمس همراه بانویی که من دوسش دارم (:

دعا میکنم که کسیو داشته باشین که با شما در عشقه , و تبدیل به کسی با عشق زیاد بشین !!!

دوستون دارم (:

من مرگ +_+



آپ بعدیش

دانلود ویدیو


Download


ترجمه کپشن:

 مراسم دعای کریسمس


heeran kim

نظرات  (۱)

سلام! این زنه کیه؟😳
پاسخ:
سلام، 
همسر یکی از کشیشای کلیساست که
با هائه رابطه دوستانه دارن -!😀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی