~EunHae World Fanclup ~

◆ A day Without your LOVE is A day Without LIFE ◆

~EunHae World Fanclup ~

◆ A day Without your LOVE is A day Without LIFE ◆


عایا من زنده هستم ؟/:
من تحمل این همه خوشی ندارم عرررررررر
ایونهه امروز بگا دادن منع TT TT

هائه ماهی هم اینستاشو آپ کرد
من این کیوتی رو نمیگنجممم *-*
ریختع کیوتشووو اداهاشوووو من برم بمیرممم |":

8 عکس از این کیوتی در ادامه مطلب ^^



دانلود ویدیو :
Download

ترجمه ی کپشن :
 خیلی وقته ندیدمتون
کریسمس داره میاد
هی بچه ها از غذا خوردن جیم نشین
#هارو اند وان دی #DH

مهربون کیوتیم تو مراقب خودت باش TT TT





donghae











heeran kim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی